سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان آندو: ازفینالیست شدن اردن و قطر باید درس بگیریم مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و تراکتور در لیگ برتر | دومین محک جدی اوسمار این بار در آزادی

  • کد خبر: ۲۱۲۸۵۴
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و تراکتور در لیگ برتر | دومین محک جدی اوسمار این بار در آزادی
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان تراکتور است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۷:۱۵ فردا (چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲) در استادیوم آزادی به مصاف هم می‌روند.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی برگزار می‌شود که هواداران فوتبال هنوز در حال و هوای مسابقات جام ملت‌های آسیا هستند و جدال دو تیم پرسپولیس و تراکتور می‌تواند یک بار دیگر هیجان را به فوتبال داخلی برگرداند. اوسمار ویرا که بعد از کش‌وقوس‌های فراوان هدایت سرخ‌ها برای نیم فصل دوم را برعهده گرفته است هفته گذشته مقابل آلومینیوم با یک گل شکست خورد تا هجمه‌ها نسبت به عملکرد این مربی یک بار دیگر سرازیر شود. سرمربی برزیلی البته بدشانس هم بوده و هنوز نتوانسته از خرید‌های نیم‌فصل استفاده کند. بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان اجازه بازی کردن را به عیسی آل‌کثیر، عبدالکریم حسن، اورونوف و ... نمی‌دهد. این در حالی است که در بازی مقابل آلومینیوم جای خالی یک مهاجم تمام کننده به خوبی در ترکیب سرخ‌ها حس می‌شد. پرسپولیس که فعلا با ۳۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد به خوبی می‌داند این مسابقه برای این تیم ۶ امتیازی محسوب می‌شود چراکه تراکتور با ۲۸ امتیاز منتظر یک لحظه غفلت است تا جای خودش را با سرخ‌های تهرانی عوض کند.

یکی از اتفاقات جالب در مسابقات این دو تیم تعداد زیاد بازیکنان ردوبدل شده در سال‌های اخیر است. شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، سیامک نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، امید عالیشاه و مهدی عبدی ۸ بازیکن مشترک در این دو تیم به شمار می‌روند.

این مسابقه، اما در شرایط عجیبی بدون تماشاگر شد. طبق حکم کمیته انضباطی و به خاطر اتفاقات دربی ۱۰۲، پرسپولیس از همراهی تماشاگرانش در یک بازی خانگی محروم شد. با لغو بازی جام حذفی پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران محرومیت تماشاگران این باشگاه به بازی بعدی موکول شد.

پرسپولیس و تراکتور در مجموع رقابت‌های مختلف ۵۴ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۲۷ برد سهم پرسپولیس و ۱۱ برد هم سهم تراکتور بوده و ۱۶ مسابقه هم با تساوی تمام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->